Latest News

मधेसी मोर्चालाई प्रश्नः के मधेस आन्दोलनमा मारिएका ५५ ‘सहिद’ पत्नी विद्या भण्डारीजस्तै ‘अलच्छिना’ होइनन् त ?

महन्थ ठाकुरको दाबीअनुसार हालको मधेस आन्दोलनमा ५५ जनाको ज्यान गएको छ । ती सबै शहीद हुन् । शहीदका पत्नीहरु स्वतः सम्मानित शहीद पत्नी हुने भए । तर मधेसी मोर्चाले उनीहरुलाई शहीद पत्नी भन्छ वा ‘अलच्छिना विधवा’ भन्छ विरोधाभाष हुने भएको छ । किनभने बिहीबार राष्ट्रपति विद्या भण्डारी विवाह पञ्चमीको अवसरमा जानकी मन्दिर गइन् ।
bidhya bhandari
राष्ट्राध्यक्षका रुपमा पूजाअर्चना गरिन् । मोर्चाका कार्यकर्ताले भण्डारीलाई रोक्न ढुृंगामुढा गरे । तर उनीहरु रोक्न सफल भएनन् । राष्ट्रपति राजधानी फर्केपछि अलच्छिना विधवाले मन्दिर अपवित्र पारेको भन्दै गंगाजल छर्केर ‘पवित्र’ पारे । यसको पुष्टि राजेन्द्र महतोको पार्टीका धनुषा अध्यक्ष सञ्जय सिंहले गरेका छन्, त्यससम्बन्धी खबर शनिबारका छापाहरुमा पनि छ ।
अहिलेको आधुनिक समाजमा पतिको निधन भएपछि महिलालाई ‘विधवा’ भन्न हुँदैन, यसो भन्दा उनीहरुको अपमान हुन्छ भनेर एकल महिला भन्न थालिएको छ । मान्छे नमर्ने कुन ठाउँ हुँदैन । हरेक ठाउँमा मान्छे मर्छन् कोही भाग्यले पछि मर्छन् कोही अघि । हालकी राष्ट्रपतिको जस्तै अवस्था पूर्वराष्ट्रपति डा. रामवरण यादवको पनि हो । उनी पनि एकल पुरुष हुन् । उनी जानकी मन्दिर गएर पूजाअर्चना गर्थे । तर उनले पूजाअर्चना गर्दा मन्दिर कहिल्यै अपवित्र भएन । मन्दिर धोइपखाली गर्नुपर्ने र गंगाजल छर्केर क्षमापूजा गर्नुपर्ने अवस्था आएन ।
एमाले नेता शंकर पोख्रेलले ट्वीट गरे, ‘राष्ट्रपतिले जानकी मन्दिर दर्शन गरेकोमा अपवित्र भयो भनेर चोख्याउन खोज्नेहरु र महिलाशिक्षाका विरुद्ध उभिने तालिवानका बीचमा के अन्तर भयो र !’ वास्तवमा मधेसी मोर्चाका कार्यकर्ताको यो हर्कतले समग्र नेपाली महिलाको अपमान गरेको छ । त्यसमा पनि एकल महिलाहरुको त झन ठूलो अपमान गरेको छ । महिलाहरुलाई सधैं दबाएर पैतालामुनी दबाउन खोज्ने पूरुषप्रधान मुलुकको पक्षमा मधेसी मोर्चा बलियोसँग उभिएको रहेछ भन्ने सन्देश दिएको छ ।
संघीय समाजवादी फोरम नेपालका अध्यक्ष उपेन्द्र यादवले एकपटक मसँगको टेलिफोन कुराकानीका क्रममा भनेका थिए, ‘यो राष्ट्रलाई मधेसीले कति कुरा कहिलेसम्म दिने ? दिँदादिँदा धोतीमात्रै बाँकी छ । त्यो पनि मागेपछि आन्दोलन नगरे के गर्नु ? कहिलेसम्म मधेसीले दास भएर बाँच्नु पर्ने हो ?’
रंगीन टेलिभिजन दाइजोमा नपाउँदा बुहारीलाई जिउँदो जलाएका घटना पनि मधेसमा नभएका होइनन् । यद्यपि पंक्तिकारले त्यसलाई सामान्यीकरण गरेको होइन । दाइजोको कुरीति पहाडमा पनि छ । पहाडियामा पनि छ । समान अधिकार र आत्मासम्मान खोजिरहेको मधेसी मोर्चाले महिलालाई अलच्छिना भनेको देख्दा अचम्म लागेको छ । आत्मासम्मान मधेसी मोर्चाका कार्यकर्तालाई चाहिने तर त्यो आत्मासम्मान आधा जनसंख्या ओगट्ने महिलालाई चाहिँ दास नै बनाएर राख्न पाउने शर्तमा मात्रै रहेछ ।
उपेन्द्र यादवले मधेसीलाई दास बनाएको दाबी र मधेसीले महिलालाई दास मान्ने प्रवृत्तिले स्पष्ट पार्छ हालको आन्दोलन अधिकार र आत्मसम्मानकालागि होइन । यदि हुन्थ्यो भने मधेस आन्दोलनमा मारिएका शहीदका पत्नीहरुलाई उनीहरुले अलच्छिाना भन्ने थिएनन् । किनभने विद्या भण्डारी अलच्छिना हुने र बाँकी चाहिँ लच्छिना हुन सक्दैनन् । मदन भण्डारीको निधन एक रहस्यमय जीप दूर्घटनामा भयो । दुर्घटना कसैको चाहनामा हुने होइन । यसमा उनकी पत्नीलाई जोड्नु जति दूर्भाग्य र शर्मनाक कुरा अरु के होला ? मधेसी मोर्चाको हर्कतले आमने पालीको शीर लज्जाले झुकेको छ ।
rashtrapati bhandariko apaman
नेपालको संविधानले राष्ट्रपतिलाई राष्ट्रिय एकताको प्रतीक र संविधानको सरंक्षक मानेको छ । राष्ट्रपति जुनसुकै धर्म, दल, लिंग, जात वा समुदायबाट नियुक्त भएपनि नियुक्त भएको मितिले उसको पूराना सबै स्टाटस खारेज हुन्छन् । र ऊ सबैको साझा सांस्थाका रुपमा रहन्छ । सबै धर्मको, सबै पार्टीको, सबै जात र समुदायको साझा राष्ट्रपतिमा पहाडिया, शोषक, सामन्ती शासकको छवि देख्नु मधेसी मोर्चाका कार्यकर्ताको दृष्टिभ्रम हो र उनीहरुको निचताको पराकाष्ठा हो ।
किनभने हिजो मधेसबाट मधेसी जनताको छोरो राष्ट्रपति भएका थिए । समय बित्दै जाँदा कुनै दिन मधेसी एकल महिला पनि राष्ट्रपति हुन सक्छिन् यसमा अनौठो मान्नु पर्ने कुनै कारण छैन । किनभने यो लोकतान्त्रिक व्यवस्था हो । यो व्यवस्थामा पारस शाह जस्तालाई ‘सरकार’ भनिरहनु पर्दैैन ।
जनआस्था साप्ताहिकका सम्पादक किशोर श्रेष्ठले पनि मोर्चाका कार्यकर्ताको जंगलीरुपलाई औल्याउँदै फेसबुकमा रेणु यादवसमेतको नाम जोडेर यस्तो लेखे, ‘०५० साल जेठ ३ गते जननेता मदन भण्डारीको मृत्यु हुनुमा विद्या पाण्डेको या एकल महिला बन्नुमा फÞोरम नेता तथा पूर्वशिक्षामन्त्री रेणुकुमारी यादवको के दोष ? रहरले रोजिन्छ विधवा जीवन ? या बाध्यताले गरिन्छ यस्तो परिस्थितिको बरण ? के पत्नीवियोग पूर्वराष्ट्रपति डा.रामवरण यादवको रोजाइ थियो ? बिल्कुलै थिएन । अनि उनी लुम्बिनी,बराह क्षेत्र, त्यही रामजानकी मन्दिर पुग्दा ती क्षेत्र अपवित्र ठानिएन, धोइपखाली पनि गरिएनन् तर आज परिस्थितिलाई भिन्न बनाइएको छ, जातका आधारमा विरोध जनाइएको छ । नियतिबस् आफ्नी माताजी पनि कुनै दिन विधवा हुँदा के भन्दा हुन् यी (मधेस–पुत्र)ले, आन्दोलनकारी मधेसी मोर्चाले ? मठ, मन्दिरबाट लघारेर सडकमा अलपत्र पार्दा हुन् कि पोइ टोकुवा,अलच्छिना घर पस्लिन् भन्दै ढोकामा धर्ना बसेर आमामाथि पनि नाकावन्दी थोपर्दा हुन् ?’
madhe status for bidhya bhandari
मधेसी मोर्चाको यस्तो क्रियाकलापको चौतर्फी विरोध भएको छ । मोर्चाको क्रियाकलापले राष्ट्रपतिले कति अपमान महसुस गरिन् त्यो त थाहा छैन तर यस्तो हर्कतले मधेस वा भनौं मुलुकभरका आमजनता, बुद्धिजीवी, सचेत नागरिकहरुको आत्मसम्मान तरल भएको हुनुपर्छ ।
जब कुनै मान्छेले राम्रो नराम्रो छुट्याउन सक्दैन, विवेक शून्य हुन्छ । लाठीको भाषा बुझ्छ, ज्ञानको बुझ्दैन । खान र शौच गर्न जान्दछ तर कुन खान हुने कुन नहुने छुट्टयाउन सक्दैन । शौच गर्ने त थाहा हुन्छ तर शौचालय र नदी, ताल किनार थाहा पाउँदैन भने त्यस्तालाई नेपाली समाजमा व्यंग्य गरेर गोरु भन्ने गरिन्छ । अर्थात गोरुको जस्तै बुद्धि भएकालाई सांकेतिक रुपमा गोरु भनिएको हो । अहिले मधेसी मोर्चाका कार्यकर्ताले पनि ठीक यहि गोरु प्रवृत्ति देखाए । उनीहरुलाई आन्दोलन गर्नुपर्छ भन्ने त थाहा भयो तर कसको विरुद्ध गर्ने भन्ने थाहा भएन । ढुंगा हान्नुपर्छ भन्ने त थाहा भयो तर मन्दिरमा हान्ने कि अन्तै हान्ने थाहा भएन । लात्ति हान्नुपर्छ भन्ने पनि थाहा भयो तर जानकी मन्दिरका आस्थाका सामग्रीमा हान्ने कि अन्तै हान्ने भन्ने थाहा भएन ।
सरसफाई गर्नुपर्छ भन्ने त थाहा भयो तर जनकपुरका तालतलैया किनारमा दिनहुँ शौच गर्ने ठाउँमा सफाई गर्ने कि राष्ट्रपतिले छोएको स्थानमा ? त्यो थाहा भएन । अधिकार माग्नु पर्छ भन्ने त थाहा भयो तर आफ्नै आमा दिदीबहिनीको अधिकार खोस्नु हुन्न, अपमान गर्नुहुन्न भन्ने थाहा भएन । यति कुरा थाहा नपाउने जीव यदि दुई खुट्टाकै भरमा हिँडछ्, आकार मान्छेकै जस्तो छ भने पनि त्यो गोरु हुन्छ भनिएको सयद ठीकै रहेछ ।
Loading...